Friday 23 January 2015

NEGATIVE PEOPLE


Dnešní doba je uspěchaná...
Všichni po vás něco chtějí - ať už je to v práci,ve škole či někde jinde..
A pokud těm dotyčným do daného termínu to oč žádají neodevzdáte...je problém...
Proto se lidé stresují...
Proto může být pro některé velice obtížné ,,vypnout mozek" a relaxovat,protože neustále přemýšlejí nad svými úkoly a povinnostmi...
A to je dle mého názoru špatně...


Pokud je toho na člověka moc,tak podléhá panice,je nesoustředěný na to,co mu kdo říká,neboť se hluboce zahloubám do svého nitra a přemýšlí,jak a kdy co udělá..
Myslím si také,že lidé kvůli tomu mohou být podráždění a hlavně velice negativní.
Nevím proč,ale příjde mi,že v České Republice jsou lidé vůbec nejvíc otrávení,negativní a všichni pořád někam spěchají...
Byla jsem ve Francii,Itálii,Chorvatsku,Londýně,Rakousku a kamkoliv jsem přišla,např. do obchodu - prodavačka u pokladny se na mě mile usmála.Nebo jsme v Anglii nevěděli,kam se máme jít najíst,tak jsme zastavili náhodné kolemjdoucí - dva sympatické starší pány - a zeptali jsme se jich,zda by nám poradili nějaké dobré místo,kde bychom si mohli dát oběd.A oni nám s úsměvem ve tváři odpověděli,že nám rádi poradí atd..
Zato když vejdu u nás do obchodu a pozdravím,tak to většinou skončí tak,že mě prodavačka,nebo kdokoliv ze zaměstnanců buď vůbec nepozdraví a když už ano,tak je to jen tak ,,na půl huby" a ještě se dotyčný mračí.
Co tím chci říct...
Podle mě je hrozná škoda,že na světě převládá většina negativních lidí a pesimistů.Je totiž potom pro vás samotné - kteří chcete být optimisté,radovat se z každé maličkosti a zkrátka si ten život užívat - někdy docela těžké udržet si pozitivní náladu,když jsou kolem vás samí zamračení lidé.
Já osobně bych ve svém životě chtěla mít těch negativních lidí co nejméně,a pokud by jím byl někdo z mé rodiny,tak bych si o tom sní promluvila a ukázala mu ty lepší stránky života a pohledu na svět.

Víte,mně samotné dělá občas problém nepřemýšlet negativně a hledat ty hezké a pozitivní věci na něčem,z čeho jsem třeba smutná...
Poslední dobou se ale docela snažím zachovat si dobrou náladu a více se usmívat.
Do nedávna jsem tomu moc nevěřila,nebo spíš jsem tomu ani nevěnovala pozornost,protože se mi to nezdálo nijak podstatné,ale věřte mi - lidé,kteří se smějí na svět a mají dobrou náladu,umí hledat to hezké v maličkostech a užívají si každého nového dne a váží si toho,co mají,tak pro ně je život jistě v mnoha ohledech lepší a troufnu si říct,že i snadnější :)) .

Takže! Nenechte se otrávit zamračenými a naštvanými lidmi kolem sebe! :) Hlavně těmi,kteří vám za to absolutně nestojí - jako právě v té práci nebo ve škole.
Nechcte je,ať jsou negativní,když jim to tak vyhovuje,ale už tu jejich náladu nepřenášejte na sebe ;) , bude vám mnohem lépe!
Stres není zdravý,neboť trpí i vaše duše,a když se sami necítíte dobře ,,ve svém tělě" a nejste spokojeni sami ze sebou,tak je to jedna z nejhorších věcí...



A proto - úsměv a pozitivní myšlenky ♥
xoxo ♥


No comments:

Post a Comment