Sunday 4 January 2015

REVIEW: ASTOR - PERFECT STAY CONCEALER 24h + PERFECT SKIN PRIMER

Dnešní článek je zase pro změnu recenze,kterou už jsem měla nějaký ten pátek v plánu udělat a vzhledem k tomu,že zítra začíná škola,rozhodla jsem se ji napsat ještě dnes,protože,co si budeme povídat...Začíná škola a to s sebou samozřejmě přináší spoustu povinností,úkolů,testů a tím pádem si nejsem jistá,kdy by na tuto recenzi přišel čas.
Když už jsme u toho,chtěla bych vám oznámit,že články budu přidávat na 99,9% každý pátek (chtěla jsem napsat 100%,ale nikdy dopředu nevíte,co vám den přinese a samozřejmě se může stát,že nebudu mít čas na přidání,ale stávat by se to mělo jen ve výjmečných případech) . No a pak podle toho,jak budu mít čas,náladu a také nápady ;)) .
Tak to by bylo vše k informacím na začátek a teď už přejděme k recenzi :) .



Recenze se tedy bude týkat korektoru od Astoru,který já osobně používám jen na kruhy pod očima,jelikož na pupínky mám jiný.Koupila jsem ho v DM ve slevě za 99 Kč - popravdě řečeno,kdyby nebyl ve slevě asi bych po něm nešáhla,což by asi byla chyba .. hihi :D .


Jak už jsem zmiňovala výše,používám ho jen na kruhy pod očima,protože tady tento typ korektoru,který má aplikátor v podstatě jako lesk na rty mi vyhovuje nejvíce právě pod oči.
Já ho mám v odstínu 001 IVORY a je to vážně kráný světloučký odstín,který mi perfektně sedí.
Nevím sice,zda vydrží 24 hodin,ale když si ho ráno aplikuji,vydrží mi až do večera než ho odlíčím.
Řekla bych,že kryje celkem dobře - já teda nemám kruhy pod očima nějak kór moc velké jako pytle od brambor,ale žádná sláva to není,co si budeme povídat,zakrýt přece jen potřebují a na to mi bohatě tento kluk stačí ;) .


Shrnutí: Tento korektor bych doporučila těm,kdo mají suchou,normální a smíšenou pleť - s mastnou vám bohužel neporadím,to zkuste sami.Krytí je tedy takové střední až vyšší.No a největší plus dávám odstínu!!

Budu ráda,když mi do kometářů napíšete,jaké jsou vaše oblíbené korektory. xoxo ♥

1 comment: