Sunday 1 February 2015

OREO CUPCAKES (according to Tanya Burr)

A je tu další receptový článek! A tentokrát se nejedná o soukromý recept,ale recept z internetu a to konkrétně od slavné youtuberky jménem Tanya Burr.
Tyto Oreové cupakes mě tak zaujaly,že jsem je musela zkusit udělat také ;) . No a jsem moc ráda,že jsem tak učinila,protože chutnají skvěle a udělat je,není vůbec nic těžkého.
Takže jdeme na to!





*Ingredience* (gramáž jsem si trošku upravila)
  • 175g měkkého másla (nebo Hery)
  • 150g cukr krystal
  • 3 vejce
  • 30g kakaa
  • 125g mouky + 1 lžičku prášku do pečiva a 1/2 lžičky soli (tyto dvě ingradience se do obyčejné hladké mouky přidávají proto,abychom nahradily tzv. self raising flour)
  • 1 lžičku prášku do pečiva
  • 1 balení Orea

*Poleva*
  • 1 balíček Orea
  • 100g měkkého másla
  • 150g cukr moučka
Nejprve si troubu si troubu rozehřejeme,a předtím,než do ní dáme plech s cupcakes,ji ztlumíme na polovinu. (tak jsem to dělala já,mám plynovou troubu,každá trouba peče jinak,mám pocit,že u horkovzdušné je třea ji rozehřát cca. na 280°C.)
Jako první rozmixujeme cukr a máslo,pak přidáme 3 vajíčka a zase rozmixujeme.Přidáme lžičku prášku do pečiva,pak 1/2 mouky a rozmixujeme.Poté přidáme zbytek mouky a opět rozmixujeme.
Pak přidáme po troškách kakao,protože velice práší! ;D A mixujeme.
Do košíčků navršíme vzniklé těsto (namáčejte si prsty do vlažné vody,když ho budete dávat do košíčků,jinak se vám bude lepit .) a dáme cupcakes do trouby cca. na 12 minut.Potom je vyndáme a píchneme do nich špejlí nebo i nožem a pokud bude nůž špinavý,ještě nejsou hotové.Dále je tedy budeme po cca. 2 minutách kontrolovat.

Poleva: Vařečkou smícháme měkké máslo a cukr dokud nevznikne krémová textura.Pak přidáme půl balíčku rozmixovaného Orea (je dobré použít mlýnek na ořechy) , promícháme a lžící polevu klademe na cupcakes.Na vrch zapíchneme půl kolečka Orea.


Dobrou chuť! xoxo ♥




4 comments:

  1. These ones look delicious, love oreos!!! ;) xo

    ReplyDelete
  2. Taky jsem pekla oreo cupcakes, můžeš mrknout na blogu.
    Tyhle můžou být taky dobré.

    ReplyDelete