Thursday 16 July 2015

#3 PHOTO-REPORT:AMAZING DAY WITH MY MUM ♥ + I REALIZE SOMETHING :)

Někdy se pozastavuji nad tím,že nemám moc kamarádů,uvažuji zda je něco špatně ve mně nebo v lidech okolo mě,nebo čím je to celé vlastně způsobeno?
ALE...v několika posledních dnech si také uvědomuji jednu podstatnou věc a tou je,že i když bych své kamarády spočítala na prstech jedné ruky,pravdou je,že skvělých lidí ve svém životě mám spoustu a myslím si,že je na čase,abych si toho začala pořádně vážit.
Těmi úžasnými lidmi mám namysli svou rodinu,kterou bych nevyměnila nikdy za nic na světě!! ♥

A proto bych se teď s Vámi ráda podělila o pár snímků,které jsem pořídila včera,když jsem strávila pár krásných chvil v jedné perfektní kavárně se svou maminkou.





V takovém horku nám přišla ledová citrónová limodáda vážně vhod!
A tento zázrak samozřejmě nemohl chybět! Obě jsme skoro slintaly :D :D .
Vážně miluji tyto slunné dny,kdy mám pocit,že je a bude všechno v pořádku a navíc jsem s někým,koho nadevše miluji :) ♥.
* * *
Chtěla jsem sem dát i fotku mé mámy,ale nepřála si to,což respektuji a doufám,že i Vy budete ;) .
A na závěr bych Vám chtěla ještě něco napsat,něco,co jsem si uvědomila a chci se o to s Vámi podělit.
Není důležité,jak moc jste populární,kolik znáte lidí a máte přátel.Důležité je,abyste svůj čas trávili se správnými lidmi a tím nemyslím ,,správnými" ve smyslu společenského postavení! Naopak..
Slovem ,,správnými" myslím lidi,kteří Vás podporují a mají Vás rádi proto,jací jste i přesto,jací jste.
Víte,poslední dobou...hlavně ve škole...jsem měla pocit,že se asi udusím z té vší přetvářky,že je všechno v pořádku a že si s těmi lidmi rozumím a jsou mí kamarádi.
NE! ANI NÁHODOU!
Ti lidé jsou a vždy pravděpodobně budou falešní,budou se vzájemně pomlouvat a budou na ostatních vidět vždy jen jejich chyby.A víte co? Z takových lidí se mi vážně dělá zle...
Takže proto jsem se teď rozhodla,že budu trávit svůj čas opravdu jen s lidmi,na kterých mi záleží a kterým záleží i na mně :) .
Prosím nedovolte,aby z Vás lidé okolo Vás udělali někoho kým nejste a ani nechcete být!
Buďte sami sebou a na názory ostatních se vykašlete,tohle je Váš život,ne jejich! A život máte jen jeden a věřte,že čas plyne hrozně rychle,a tak je třeba si vážit a užívat každého nového dne ;) .

with love,ConfiVera ♥


No comments:

Post a Comment