Friday 1 January 2016

MY SKINCARE ROUTINE

pictures source:Google.com
Kupodivu se neřadím mezi ženy či dívky,které by měly problém s tím,že se musí večer před spaním odlíčit.Takový ten pocit,že jste unavení a nechce se vám a říkáte si,že byste se raději odlíčili ráno..
Ne,omlouvám se,ale tento pocit moc často - nebo pravděpodobně vůbec - nemívám. :D
Já si naopak odličování užívám! Je to pro mě taková,dalo by se říct i úleva,když po celém dni moje pleť může opět volně dýchat.
Ne že by mě nošení makeupu nějak dusilo,naopak si to užívám,ale co si budeme povídat,naši pleť a póry to bohužel dusí.
No,takže dost vykecávání a pojďme se tedy podívat,čím že se to vlastně ,,patlu". :D



*MORNING/RÁNO*
 Nejdřív si pleť pořádně vyčistím takovým tonikem od značky Clean&Clear.Toto tonikum jsem začala používat už asi ve svých jedenácti letech a od té doby nepoužívám na vyčištění pleti nic jiného.
 Jakmile je moje pleť čistá,vrhám se na svůj nově objevený denní krém od Garnier.Je pro normální až smíšenou pleť.Moje pleť je smíšená a tento krém mi tedy opravdu sedí.Krásně voní,hned se vsákne a já se po něm cítím skvěže! (nebo spíš moje pleť,ale oukej :D)

No a to je všechno,pak už nanáším makeup ;) . Ale to už je jiná kapitola,to by patřilo spíš do kategorie - MY EVERYDAY MAKEUP ROUTINE - pokud o tento typ článku máte zájem,rozhodně mi napište do komentářů ;)) .


*EVENING/VEČER*
Tady se nabízí tři možnosti:
1.BĚŽNÝ DEN
Po celém dni,když se konečně dostanu do koupelny,tak první co udělám je,že si většinu makeupu odlíčím micerální vodou od L´oreal.Následně si během sprchování obličej pořádně umyji pomocí svého dětského gelu od Nivei.Potom pro zbylé nečistoty pleť ještě pro jistotu vyčistít tonikem od Clean&Clear a nakonec pro hydrataci nanesu jak na obličej,tak na krk klasický krém od Nivei.

 2.PÁRTY
Když přijdu z nějaké akce,tak se mi samozřejmě moje běžná rutina ani za nic dělat nechce :D .
Takže si vezmu staré známé Douglas odličovací ubrousky,pak pleť opláchnu vodou,dovyčistít Clean&Clearem a následně namažu Niveou.
3.MEGA LAZY DAY
Jsou i večery kdy se nezmůžu na nic jiného,než že vlezu do vany a vydrhnu si obličej svým,již zmiňovaným,dětským Nivea sprchovým gele a je to. :D

ALE HLAVNĚ! PIJTE HODNĚ VODY! Vaše pleť vám za to bude vděčná,věrte mi ;).

 
Tak to by pro mou skincare routine bylo asi všechno,budu ráda,když se i vy se mnou podělíte o tu svou rutinu a budu se těšit u dalšího článku! :-*

ConfiVera
 

No comments:

Post a Comment