Sunday 10 January 2016

♥ MY TRIP TO ENGLAND ♥


Už jste se někdy na nějakém místě cítili šťastní jako nikdy v životě? Věřili jste,že všechno je možné a byli jste přirozeně sami sebou?
Možná to vyzní bláznivě,ale přesně tak se já cítím,když jsem v Anglii.
A k mému velkému překvapení a naprostému nadšení jsem tam již podruhé mohla jet!
Jak se mi tato příležitost naskytla? A zadarmo? ...To se dozvíte jen v případě,že budete číst dál ;) .

Chcete jet do Velké Británie na týden? A ZADARMO?
Ano,tak přesně tak byl napsán titulek k přihlášce do Anglie.
A já,jakožto blázen do Anglie a do čekoholiv,co se Anglie alespoň trošku týká,jsem ani na sekundu neváhala a hned jsem se začala zajímat,o co že se to vlastně jedná.
Dozvěděla jsem se,že je to výběrová exkurze pro 40 žáků,kteří musí napsat esej (formal letter) o tom,proč zrovna oni by měli jet do Anglie,plus k tomu byl připočítán i průměr a úspěchy ve škole.
Úplně upřímně jsem byla připravená,že tam nepojedu,protože na naší škole je spousta lidí,co mají i vyznamenání,či dokonce samé jedničky a já se mezi ně neřadím,ale i přes tohle všechno jsem se rozhodla,že esej napíšu a že pak alespoň budu mít čisté svědomí,že jsem proto to udělala,co jsem mohla.
Vidíte? I zázraky se dějí...A ano,dostala jsem se mezi těch 40 lidí.Jely se mnou i dvě skvělé spolužačky,což okamžitě z jednoho zázraku dělalo dva mega zázraky!! :D
Takže teď už tak zhruba tušíte,jak jsem se vlastně k zájedu dostala. ;)

Cesta byla samozřejmě velmi dlouhá,neboť jsme jeli autobusem,ale utekla celkem rychle.Brzy ráno na nás čekal trajekt (nebo spíš my na něj :D ) v přístavu Calais.Po příjezdu do Anglie jsme se vydali do Londýna.
Naší první zastávkou se stal The Tower of London a s ním samozřejmě také Tower Bridge.

The Tower of London
Tower Bridge
Ano,opravdu si fotím oblíbenou ,,restauraci?" Zoe Sugg :D
Následovala návštěva divadla Globe,která mě překvapivě neunudila k smrti,jak tomu často při takových prohlídkách bývá.Provázela nás totiž enegická,sympatická slečna z Británie! Bylo to něco úžasného a velice vtipného! ;)
Globe Theater

Inside (Out)
Pak následovalo vyšplhání až na vrchol St.Paul's Cathedral,což pro mě zmanenalo již podruhé překonání mého strachu z výšek.A ano,nebojím se to přiznat,jsem na sebe hrozně pyšná,že jsem to opět dokázala! :D ;)
Zde je důkaz...
Úžasný výhled
Rozmazaná,nekvalitní fotka na důkaz mého úspěchu :)
Ve večerních hodinách nás čekalo první sektání s rodinami v krásném městečku Worthing.Byly jsme předposlední a čekaly jsme celé v napětí docela dlouho než si pro nás rodina přijela.Ale to čekání stálo za to,neboť rodina byla úžasná! Měli krásný útulný domeček,dokonalý Mercedes,hebkého chlupatého kocoura a paní skvěle vařila! Co víc si přát! ♥
Další den a dva následující nás čekala návštěva místní školy.
Byli jsme rozděleni do několika skupin a nejen,že jsem byla s oběma kamarádkama ze třídy,ale navíc nám byla přidělena ta nejvíc pozitivní,uměvavá,podporující,no prostě nejúžasnější učitelka na světě! A naše skupinka byla plná tolerantních a hodných spolužáků a za to nikdy nepřestanu být vděčná ♥ .
Budova z venku.
Naše útulná třída. :)
Následně jsme měli možnost navšívit nádherné historické městečko Arundel.
Všimněte si,jak je v Anglii čisto,je to opravdu něco jiného než u nás v ČR...bohužel...








Následovala návštěva pláže ve Worthingu a také nákupy. :)


Na další den jsem se neskutečně těšila,neboť jsme měli navštívit Brighton,což byl můj sen!


Tohle mě pobavilo.Nekrmte ptáky...na kamarádku zaútočil racek,protože jedla toust...haha! :D




Další den nás rodiče z rodiny zavezli ke škole o něco dříve,tak jsme se šli projít a zároveň jsme měli možnost dívat se na tuhle nádheru!!!

Pak následovalo mětečko Porthsmouth,kde jsme měli zajištěnou prohlídku lodi.





Poslední den jsme ztrávili v Londýně a to se mi až tak moc nelíbilo.Londýn sám je dokonalý,ale mě na tom vadilo,že jsme to proběhli ve spěchu...Ale jsem ráda,že jsem ho měla možnost vidět před dvě lety v klidnější formě :) .








Trafalgar Square


Na konec našeho výletu nás čekala jízda lanovkou...další překonávání strachu z výšek :D ...


Doufám,že se vám článek líbil! :)
ConfiVera ♥

No comments:

Post a Comment