Friday 15 January 2016

REVIEW: Balsam Deodorant sebamed


Ahoj všichni :) ,
dnes je opět čas na krátkou recenzi.Je to zároveň i taková premiéra,jelikož jsem na svém blogu ještě o deodorantech nepsala.A víte proč? Žádné jsem nepoužívala.
A ne,nebojte se,není to tak,že bych se nikdy ničím nevoněla! :D To zase ne.Doposud jsem však používala jen voňavky nebo parfémy.
Až když jsem dostala k Vánocům dárkovou kartu do DM drogerie,jsem se rozhodla,že by přece jen nebylo na škodu si už konečně nějaký koupit.
A tak se také stalo... ;)



Nejprve moje ruka sahala po něčem typu Dove či Garnier.
Bodem číslo jedna pro mě však bylo,aby produkt neobsahoval aluminium.Našla jsem tedy pak jeden deodorant od značky Dove a už,už jsem se chystala jít platit k pokladně.Ale! Díky Bohu mi po cestě padl do oka tento sensitive,aluminium free deodorant od sebamedu.
Sebamed je značka,vyrábějící produkty pro citlivou pokožku.Od pěn do koupele až právě po deodoranty.A tak jsem si řekla,proč ho nezkusit.
A mohu vám říct,že si ho nemůžu vynachválit! Má totiž samé kladné vlastnosti! :)

  • můžete ho použít ihned po depilaci 
  • vůbec neštípe a nedráždí pokužku
  • docela hezky voní
  • vaše podpaží nezapáchá i po celém dni - v mém případě - ve škole
  • cena! stál mě 100 kč,co si myslím,že není až tak velká suma

Takže,abych to shrnula.Pokud sháníte deodorant,který je šetrný k vašemu podpaží a lehce voní,tohle je volba právě pro vás.

ConfiVera ♥

No comments:

Post a Comment