Wednesday 17 December 2014

Jednoduchý recept na vynikající palačinky + tipy!

Krásnou středu všem!

Dnes tu mám absolutní novinku tady na blogu a tou je,jak jste si už jistě přečetli v popisku článku,recept na palačinky.Ano,chápu,že receptů na toto téma je plný internet,ale ten můj je navíc obohacen nějakými radami či typy,co např. si  na ně ráda dávám já atd.. ;))
Takže pokud máte zájem se dozvedět něco víc,čtěte dál!


Nejprve tedy,co budeme potřebovat:

► 3 vajíčka
►1 litr mléka
► 400 g hladké mouky
► špetku soli
► a pak např.nutelu či marmeládu

Jak postupovat:

V míse rozkvedláme vejce,mléko,sůl a za stáleho míchání přidáváme mouku,až vznikne těsto.
Tip: Mouka se poměrně těžko rozmíchává a rozhodně nechceme mít žádné hrudky,proto se snažte vařečkou hrudky mouky nabírat a jakoby roztírat o stěny mísy ;) .
Zahřejeme a vymastíme pánev,poté na ni nalijeme naběračkou (,,šufánkem :D" ) těsto.
Tip: Nedávejte těsta na pánev moc,raději ho co nejvíce po pánvi rozlijte a smažte na hodně mísném ohni,palačinky pak budou krásně krupavoučké!
Palačinky smažíme po obou stranách dozlatova.
Nakonec namažeme dle chti např.nutellou.
Tip: Dle mého názoru nejlepší kombinace na palačinky: bílý jogurt s marmeládou ! Je to podle mě stokrát lepší a i o něco zdravější než s nutellou.Chápu,že většina lidí má nejraději palačinky s nutellou,ale po tom,co jsem u kamarádky ochutnala palačinky s jogurtem a jahodovou marmeládou,nutella jde stranou ;) .





Doufám,že receprt zkusíte a dáte mi vědět,jak se vám palačinky povedly ;) .
Také by mě zajímalo s čím je právě vy nejraději jíte!
Dobrou chuť
xoxo ♥




No comments:

Post a Comment