Sunday 14 June 2015

BREAKFAST INSPIRATION - My Favourite! ♥

Krásný den všem!
Dnešní článek bude opět o jídle a konkrétně se bude týkat mých oblíbených snídaní.
Já osobně mám velice ráda sladké snídaně,a když si jednou za čas dám něco jiného,jako například toust nebo vajíčka příjde mi,že mám přes den pak méně energie.
Jsem to jen já nebo to tak máte také? :D Určitě mi dejte vědět,co rádi snídáte! Ráda se také inspiruji i já od Vás :-*.

*Ovocný jogurt,vločky,banán a troška skořice*


*Bílý jogurt,banán a piškoty*


*Mléko,müsli s třemi druhy čokolády,čerstvé jahody ze zahrádky*


*Mléko,müsli s třemi druhy čokolády a k tomu miska s jahodami a šlehačkou*


xx ConfiVera

4 comments:

  1. ja som si teraz oblúbila tiež jahody s jogurtom, hlavne keď máme domáce jahody :)

    ReplyDelete
  2. Mmmmm so yummy, I love everything with strawberries!!! ;) xo

    ReplyDelete
  3. mmmmm

    www.konieczkoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Vyzerá to prekrásne♥
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    ReplyDelete