Sunday 18 January 2015

SHOPPING DAY: MAKE-UP

Ahoj všichni :) ,
dnes tu pro vás mám první článek,co se líčení týče.V podstatě není úplně první,jelikož ještě předtím,než jsem smazala všechny články na tomto blogu - já blbec! - dávala jsem sem i články o líčení.
Proto doufám,že se vám budou líbit a budou vás dobrou inspirací :) .
Tento make-up jsem na sobě měla včera,když jsem šla do cetra nakupovat.Také jsem k němu schválně zvolila nude rty,protože když nakupujete a pak si chcete dát někde něco k pití či jídlu,nechcete se zbytečně zaobírat tím,zda nemáte někde rozetřnou rtěnku,je tak? Alespoň já to tak mám ... :)
Budu ráda,když mi do komentářů napíšete,jak se vám líčení líbí :) .









xoxo ♥

1 comment:

  1. So pretty, it's like my everyday make up, we even have similar eye color ;) xoxo

    ReplyDelete